27 Haziran 2007 Çarşamba

Siyah Parazit

Salgın hastalıklar ve salgın hale dönüşmüş düşünceler var. Belkide yüzyıllardır oradalar ve neden salgın bir halde olduklarını anlamaya çalışıyorlardır. Aslında nedensiz olduklarını düşünmek bana şu anda sonra saçma gelmeye başladı.Beynimde örümceklenmiş olan bir takım şeyler var ve ben engel olmaz istemesemde şu anda orada durmak zorundalar.Oturduğum kaide artık çatlamaya başladı ve ben bir çözüm bulamıyorum kendim için üzgünüm..
Bir kere dökülmeye başlayanlar için için pek umut yoktu bu çemberdekileri pek seçemesemde peki ya geride kalanlara ne olacaktı? Yaşam bir şekilde devam ediyor cümlelerine maruz mu kalacaklardı? Bahse girerim böyle olacaktı.Ve bu kör durum bence hiç adil değil! Ama bunu sorgulamaya kalkarsam bacaklarımdan asılmam an meselesi olabilir....
Dikkat dikkat diye başlayan anoslardan artık uzak durmaya başladım anladım ki benim tamamen farklı bir noktadan başlamam gerek ama nasıl başlayacağını bilememe paradoksu beni içine almak için çok hevesli....Yanına kalacağını sanıyor ama ben karşıklıklı zevklerin avukatıyım.
Kameraya çekiyorum bazı kareleri unutmak istmiyorum o anda yaşayamadığım sevgiliermi oraya kaydetmek gibi saçma sapan bir alışkanlığım var ve sanki oradaki kız benden çok farklı ve çok daha istekli.... Sürekli gülümsemesede bir şekilde mutlu olabiliyor. Ve en sevdiği şarkıyı mırıldanıyor...
Kapımı kapalı tutmaya karar verdim artık salgın olmayan şeyler istiyorum ve bir tür sürecimden geçiyorum ki bu kadar kuytularda olmaktan pek haz etmem keşfedilmek daha uygundur bünyeme ve verdiğim işaretler hiç o kadar uzak değil.
Benden sonraki nesile sadece genlerimi aktarmak istemiyorum. Böyle bir saçmalık aracı olmaktan daha fazla anlam yüklemek istiyorum.Dünayayı değiştirecek evrimsel çözümlerin ya da gen projelerinin bir parçası olmak istemiyorum. Eğer bir genden veya salgın hastalıktan daha fazlasıysak gözlerimi daha net açmam lazım.Aksi taktirde bu durumdan kendimi men edeceğim ve elimi eteğimi çekeceğim....Söz vermiyorum ama emiminim ki ihtimaller daha da düşündürür..
Artık kendi huzurumu kendi aşkımı istiyorum çok fazla ağız dalaşına girmeden yaşamalı ve daha sonrada etrafıma bir ışık saçabilmeliyim. Tüm bunların ortasında tek bir anlam çıkacaksa kelimeler daha kısa olmalı diye düşünmeyin! Algınızı daha derinlere açın ki bunun zararı aksini yaptığınızda etkisini gösterecektir!
Şimdi dikkatle dinleyin bu son anonslarımdan biri olacak bundan sonra salgını ne kadar çabuk atabildiğimize bağlı....

0 yorum:

Yorum Gönder