14 Şubat 2011 Pazartesi

Yeşil Çorap


Az sinirlenir,fazla kalp kırmamayı tercih ederim.Umursamayabilirim kendi tercihimdir.Çok bilmişlerle işim olmaz önüme bakarım.Beni anlayan zaten kendi gösterir gerisi açıkçası pek umurumda olmaz.
Kendim olma hakkımı gizli tutuyorum bunun sebebi bir yeşil çorap olsa bile!
Gerçekten gereksiz laflar dolanıyor ortalıkta,gizli görüşmeler, kendini suçlu hissettirmeler aslına bakarsanız hiç bana göre değil kendi hatası içinde kavrulmayı seçen biriyim ben dışa vurumculuk mu? Tamamen karşıyım! Bir kerede sizinkilerden bahsedelim yada nasıl rezil olmanız gerektiğinden.Sadece sahip olmadığını istersin çünkü sahip oldukların bir zaman sonra sana yetmemeye başlar ve çamur ararsın atmak için çünkü kirletmen lazım çamurlarını sıçratman lazım herkes biraz payını almalı.Yoksa bunların hepsi yeşil bir çorap yüzünden mi olmuştu? Başını kaçırdığım için özür dilerim.
Sanırım ben biraz da bu duruma sebep oldum evet farkındayım biraz karşı geldim ve söz dinlemedim inattan değil ama sanırım ben böyleyim.Ama şunu söylemem gerek yeşil çorap gerçekten masumdu!

0 yorum:

Yorum Gönder