28 Mart 2014 Cuma

Oy,Vicdan,Biz

Bak siyaset filan benim işim değil.
Ama lütfen gidip aklında yanına alarak oy kullan!
Bunu da denemiş ol! Evet belki her seferinde ''ne işe yarıyor ki ben oy kullanmayacağım ''dediğin sandığa git lütfen üşenme
bir şeyleri değiştirecek olan yine sensin!  
Siyasi partin ile ilgilenmiyorum 
Ama ülkenin gidişatı canım kardeşim bir anne olarak ben çok endişelendiriyor
Çok kelimesinin senin için bir anlam ifade etmesini istiyorum.
Bundan önce ben de oy kullandım evet kimi zaman o yanılgıya çok düştüm acaba diye çok sordum 
kendime ama en nihayetinde bu öncelikle benim yapmam gereken bir görev eğer ileride hakkımı daha 
farklı platformlarda da savunmak istiyorsam,oy da vermeliyim!
Evet şu anda yaşadığımız dönem beni her gün geriyor,sinirlerimi alt-üst ediyor.Ses kaydı dinlemekten
sıkıldım,inkar etmelerinden daha da sıkıldım.Biri de çıkıp mertçe evet biz yaptık demiyor at suçu
başkalarına eee ben ne anladım bundan? Kim nereye kadar kandırılabilir?
Bak canım kardeşim okumaman,İnternet kullanmaman,paso uyuşturulmuş gibi TV izlemen onların
çok işine geliyor.Fakir olman daha da işlerine geliyor.Ama sen hayatın için savaşabilirsin değil mi?
Yani en azından onlar gibi türbeye saldırma planı yapmadığından ben eminim.Çünkü tek derdin karnının doyması,çocuklarının
aç kalmaması da olabilir evet olabilir ve bu çok onurlu bir davranıştır!
Ve sevgili başörtülü bacılar güzel insanlar etrafta bu kadar zulm varken bana sizin zulmünüzden
bahsetmeyin bakın ne güzel nefes alıyorsunuz! En azından 15 yaşında tecavüze uğrayan bir genç kızdan 
daha şanslı olduğunuzu bilmem hatırlatmama gerek var mı? Dünya o başörtünün etrafında dönmüyor!!!
Din de senin o başörtünün etrafında dönmüyor!
O yüzden böyle şeyleri artık malzeme yapmayıp gerçeklerle dönelim bence.
Evet git oy kullan,akıllı  ol.Aptal olmak en kolayı! Aptallardan olma!Lütfen lütfen bak iyi şeyler var,gülümseyince ortaya çıkıyor inan bana!
Ötekileştirmeden yaşamak ta bünyeye çok iyi geliyor.Sonra din,dil,ırk ayrımı yapmadan
sevebilmek,kabul edebilmek bak bir değiştir yönünü göreceksin bugün ortaya çıkan ortamdan daha iyisi
çalacak kapını,TV'ni,içini,dışını...

0 yorum:

Yorum Gönder