10 Ocak 2013 Perşembe

Zaman Akar Su Gibi

Farkındayım uzun zaman olmuş kalemi elime almayalı.Bir üşengeçlik  hali bu yazı yazmaya çekinir oldum.Oysa aklımdan geçenler çok farklıydı yazacaktım da yazacaktım...
Kendi kendimin hayal kırıklığı oldum üzgünüm.Ama var bu aralar sanki bir kıpırdanma içinde bir şeyleri değiştirme isteği, neredesin diyen seslere cevap verme isteği.
Ama o kadar süslü,ahım şahım değil.Kendi halinde bir şeyler paylaşma güdüsü bendeki.Rutinden fazlaca sıkılıp kaçabilir miyim soruları altında yanıt bulabilmek.
Sanırım paylaştıkça diniyor bazı sancılar,kendini bir nebze suçluluk duygusundan kurtarmak için çabalıyorsun.Çabalıyorsun ki yüzüne baktığında o utancı hissetmeden yoluna devam et.
Bu aralar takıntım bu boyutta okumak güzeldir kafa yorarsınız,boş hissetmezsiniz

Pupa Hava'dan selamlar

0 yorum:

Yorum Gönder