31 Temmuz 2012 Salı

DANIEL


Rüyalarımın katilisin, evet böyle söyleyince kulağa çok sert geliyor ama artık iyi düşüncelerim uzakta çok uzakta bir rüya bile mahvediyor, güzel olanı mahvettiğin gibi şimdi ben uyanmış olsam da düşüneceğim üzerine ve bu beni aşırı rahatsız hissedeceğim.
Net olarak hatırlıyorum maalesef elimde değil üzgünüm birazdan kendimi de suçlamaya başlarsam şaşırma hepsi senin yüzünden değil.
Devam edecekti işte böyle, değişmeyen her şey de olduğun gibi böyle devam edecekti çünkü kısır döngüye girmememiz kaçınılmaz diye düşündü.
Uzak olmak istiyorum aslında senin benden uzak olduğun kadar bende senden uzak olmak istiyorum. Varmışsın gibi yapmayı bırakıp yokluğunu çöpe atmak istiyorum. Gidiyorum demişti yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.
Rüyalarımın katilisin diye düşündü tekrardan.
İki kişiyken her şey daha zordur açıkladığını zannettiğin de bile eksik kalıyor işte seviyorum bile diyemiyorsun. Uzakta olmak kolay, kaçmak kolay var olmak zor. Gözlerinin içine bakıp gerçekleri söylemek zor, nefret etmek kolay, devam etmek zor. Kabullenmenin başı sancıları sonrası rutin, yaptıklarını tekrarlayacakmış gibi hissediyorum. Hissetmekte istemiyorum, rüyalarıma girmeni dahi istemiyorum. Çünkü yine tepkisiz kalacaksın bilmiyorum. Yoksan da tanıyorum seni ama tanımak istemiyorum
Yazmaya devam etmek istiyordu anca böyle işte böyle hafifliyor ama ben rüyalar görmeye devam ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder