15 Aralık 2014 Pazartesi

Kadın Olmayı Çekemeyenler Var


Evet bu kesinlikle böyle... Yoksa neden bu kadar kadınlar hakkında konuşulsun.
Bu dünyaya kadın gelmek ne kadar suçsa, kadın olmamakta öyle olmalı. Ben bulsam susturacağım ama alakasız insancıklar kadın hakkında,annelik hakkında ileri geri konuşma tabirini gerçekten başarılı bir şekilde yerine getiriyorlar

Bir gün davet edeceğim buyrun benim ayakkabılarımı giyin sayın beyfendi hani o çok bildiğiniz benim dünyama birde siz ayak atın, sabah işe giderken aklımdan erkekleri mi ayartmak geliyor yok işe yetişeyim ve günümü güzel geçireyim diyerek mi kendimi motive ediyorum, sonra birde benim iç çamaşırlarımı giy etek giy hatta ve edepli bir şekilde giymesini öğren, anneysen eğer hiç bir faktörü düşünmeden çocuğunu her yerde emzirebilmeyi öğren (araba,avm,park  gibi açık alanları tercih et ) yoksa bebemin bir kurmalı saati varsa sen göster bana. Sonra her ay git ağdanı yaptır, temiz olmak şart sonuçta. Ev ile de uğraş bak benim gibi olma her işe koştur ben mutfağı çok severim o ayrı sen hepsini sev ütü filan bana göre boş işler ama bak bir toz zerresi bile kalmayacak ona göre.

Çocuğun ile kaliteli zaman geçir, kaliteli zaman geçirmek bu aralar çok popüler, diğer anneler zavallı sen öyle olma.

Diyeceğim o ki atla deve değil kadın olmak,aslında ben kadın da olabilirim, annede , tek başına yada kalabalık, örtülü ,örtüsüz, çıplak, feminen yada rahat yada boynumdan büyük işlere bile kalkışabilirim ama sen o küçük beynin ile evet küçük diyorum altını çizeyim mi? Sen bana ne yapmam gerektiğini, nasıl davranmam gerektiğini ve hatta orospuların hakkında dahi  konuşamazsın. Girişme bu işlere çek ellerini,kirli sapık fikirlerini!
 Dünya mahvoluyor bunun farkında mısın? Çocuklar ölüyor bunun farkında mısın? Kitap okumayan ve araştırmayan bir ülke haline geldik bunun farkında mısın? Sevgi azalıyor git gide bunun farkında mısın?

Ya da farkında mısınız gerçekten?
Artık yönünüzü değiştirin. Yok değiştiremiyorsanız  düşünce kirliliği yaratmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder