1 Aralık 2014 Pazartesi

Öz-gür-lük

Kasım dediler eh havalar değişecek artık kışa girebiliriz ihtimalleri içerisinde bir baktık ki Aralık ayı kapıya dayanmış...
Şimdi yıl sonuna doğru mu koşuyoruz..
Bir kasımdan kalanları toparlasaydık?
Kıdemli anne, kadın anne, türkiye'de yaşayan anne ve toplumda yaşayan anne olarak eminim bir kaç söyleyecek şeyim vardır...

Öncellikle ayakta kalan biri olarak bütün ruh hali durumuma karşı yine de ben olmasını becerebilen kendime teşekkürlerimi borç bilirim
Arada ki hunili anlarımın üstünü çizer ver huni takmak ayrıcalıktır diyerek bu konuyu şimdilik rafa kaldırıyorum.

Bu ay güzel bir biçimde hayatımıza giren bir kavramdan bahsetmek istiyorum ''fıtrat'' ben çok haşır neşir değildim zaten, olması gerektiği için olmalı durumlarından hiç haz etmem.Hani insan doğası filan ben de başlarım şimdi kendi doğamdan bahsetmeye işin içinden çıkılmaz bir hal alabilir...
Öncellikle bu kim olursa olsun başbakan,bakan ,devlet büyüğü,küçüğü farketmiyor anne olmamış ve olamayacak sevgilir erkek cinsleri bu konu hakkında konuşma fikir beyan etme olayını lütfen bitirin, ya bir durun yada bir bilene danışın ama bu kadar da konuşmayın.. yok kadının fıtratı zaten sen yada başkası bir anneden başka o annenin hissiyatını,evladı için ne karar aldığını nasıl alacağını söylemen saçma olur yanlış olur zaten o bilir gel bak ben sana 1.5 yıldır yeni annelik sürecinde olaylar nereye gidiyormuş bir anlatayım, yahu dışarıdan gördükleriniz ne zaman aynı olmuş gerçek yaşamlar bir bak al etrafına bir kaç anneyi gerçi yine kapım açık desemde yanaşmasınız biliyorum.. Ama yaşadım diyorum, herşey fıtrat ile olmuyor.
Kadına verilen görevi kim nasıl hak buluyorsa pardon ama size başka şeyler yemek düşsün kolay değil o kadar
Hani gelin hep beraber konuşalım,tartışalım onada varım ama kesin hüküm giydirmek klasik söylemi de yanına eklersem kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz yahu!

Bakın ben kadın olarak evrimleştim, beynimin hergün farklı bir yerinde farklı bir kıvılcım.
Üretmeye bayılırım, konuşmaya ve çözüm bulmaya ama ağrıtmayın anne yerlerimi,kadın yerlerimi tanımak zor olur sonra beni...
Olduğu gibi ya olduğu gibi... Hani John Lennon diyordu ya hayal ediyorum, evet bende hayal ediyorum bir gün tüm dogmalar yok olacak ve özgürlüğümüz bizi özgür kılacak

Ne diyorduk bak kasım beni bitirdi bile
Gerisi aralık ayına kalmış olsun

Sevgiyle kalın

MERRY

0 yorum:

Yorum Gönder