27 Şubat 2011 Pazar

Oscar'a Doğru

Aman Tanrım kendimi neler yazarken buluyorum,tutturdum ''Oscar'' diye uykusuzluğumun sınırlarını keşfedeceğim bu gece.
Ve aslında biraz da neden bu kadar abartıldığını düşünerek kırmızı halıya öylesine bakıyorum ve herkes kıyafetlerden kime ne giymiş diye tartışırken ben asıl konuya odaklanın diye çırpınıyorum ve herkes bir çok tahminde bulunmaya başlıyorum

Aslında benim de tahminlerim var şu anda kanalize olduğum tek şey ''Natalie Portman '' ve sanırım bu hatunu tanımlayabilmem için yeni ''tanımlar '' bulmam gerekiyor ki bunun için yetkili kişi ben değilim.

Sadece bir kaç yorumum olacak,bir insan (neler yaratıyor) aslında ben ne zaman görsem büyük bir hayranlıkla izliyorum ve gerçekten oyuncu olmak işte böyle bir şey olmalı dedirttiriyor bana.

Gerçi ''Black Swanı'' daha izleyemedim (sevgilim film hakkındaki eleştirilerinden etkilenmeden izlemeyi düşünüyorum ki genel de harika yorumlar yapıyorsun)

Ben şimdi buraya birkaç resmini  koyacağım bir bakıma onurlandırdığımı ve bir şeyler yazdığım için kendimi çok rahatlamış hissedeceğim ama gerçekten bu gece için iki şey var ''King's speech ve Natalie Portman'' evet ellerimi birleştirdim ve akademi üyelerinin beni sevindirmesini bekleyeceğim.

Birde bu gece duyduğum yorumlardan biri hoşuma gitti ''akademi gençleşiyor'' bence dünya gençleşiyor ve daha da gençleşme-ye devam etmeli tabi önümüze taş koyan kıskançları bu parantezin dışında tutmak istiyorum.Onlar şimdi bulundukları yerde mutlu olmaya devam ede dursunlar.

Natalie sen çok yaşa:)
Ve bugün bir kez daha anladım  ki insanlar hayal ile gerçek arasında hep sahip olmadıkları için üzülüp duruyorlar ve bir çok şeyin bir anda parlamasını istiyorlar (etraf her zaman oscarcıklarla dolu olamayabilir)

Ve Tanrı kadını yarattı...!

Alınmayın ama kadın olabilmek ayrı bir meziyet sanırım yani gerçekten bir düşünün boş bir bedene sahip olmaktansa bir dakika resimlere bakınca ne demek istediğim anlaşılıyordur diye düşünüyorum!



PEACE!!! 

0 yorum:

Yorum Gönder