4 Mayıs 2011 Çarşamba

E.D.E.P


Edepsiz rüyalarımın suskun bekçisi, ne zaman yok oluyorsun derken  tam içimden geçiyor ve beni yakalıyorsun.

İçindeki toy kızdan bir kadın yarat!

Ve böylece medeni insan seviyesine uzanabilelim. Sizin oralarda da yüksek topuklarla mı dolaşıyorlar?Ah birde sen çok özelsin meselesi var ve dünyayı ben yarattım sende beni etrafımda dönmelisin tavırları. Ah bana muhtaç ol ve ben kılımı kıpırdatmayarak öylece seyirci kalacağım. Ve işte sonunda avucumun içindesin oysa oda biliyor ya istediğim sadece seninle bir gece yatmak bak o zaman kalıyor mu dünyan,topukların!  Eh birazda egoya sahip olman gerekiyor yanılmıyorsam . Dünya bir takım şeyler üzerine kuruludur.Biliyorsun bir takım kurallar var ve ben beni baştan yarat olaylarına başlamak istemiyorum.Bu senin karakterinden biraz farklı evet ama öğrenecek çok şey var. Ve sana dünyaya tek pencereden bakmasını öğreteceğim.

Bu kelimeler çok terbiyesiz birinin elinden dökülüyor galiba..yada gerçekten kızgın olan birinin elinden...

Ve şöyle devam ediyor....
''Günahlarım üstümde geldim affet beni


0 yorum:

Yorum Gönder