11 Mart 2014 Salı

Bugüne yazı yazılır mı açı çekiyorum diyordum,yanılmışım çocuk.!!!

Bugün karanlık,bugün çok hüzünlü..Çok üzgünüm ben gerçekten seni layığı ile yaşatamadığımız
için çok üzgünüm.269 gün dayandığın için gıpta ile bakıyorum sana,gözlerin beni derinden
etkiledi çocuk.Sabah duymak istemediğim bir haberle başladım güne,sen ölmüşüsün artık direnememişsin
dediler,milyonlar hala başında hala seninle birlikte yürüyorlar.
Beni seni hiç tanıyamadım,hayallerini hiç bilemedim,nelerden hoşlandığına dair fikrim bile yok artık
bunun için fırsat ta yok,şimdi o uzaklardan keşkeler ile bakacağız senin geride kalanlarına..
Bugün senin kocaman kalbine sığamayanlar için yağacak yağmur üstlerine..sen sessiz sedasız
vicdanı direnmeyi öğrettin bize.
Büyüyecektin sen oysa izin vermediler sana güzel çocuk,doyasıya koşmana,terlenemeye,sevmene ilerisi için
hayaller kurmana,hepimizin boğazına düğüm oldu artık kurduğumuz hayaller..
Biz senin kadar samimi olamasak ta,engel olunmuyor bugün gözyaşılarına,kızgınlığımıza.Sen bize o uzaklardan
güzel bakışını eksik etme sakın biz seni sevmekten hiç vazgeçmeyeceğiz
Anne olmanın ağırlını bir de sen gösterdin ya artık geri dönüşü yok bir çok şeyin!
Biz senin yerine koşmaya devam edeceğiz,yaşayamadıkların için utananlar bir bir hesap vermek zorunda kalacaklar
merak etme sen..
Bugün yağan yağmur senin gireceğin toprağı yıkayacak,inadına tertemiz olacak orayı da kirletemeyecek o vicdanı dar kalpler ,milyonlarca berkin olacağız senin için uzaklar uzak olmaktan çıkacak...Güzel dualar ile uğurlayacağız seni
Şimdi sen gittin ya biz bu pis soluklu dünyada yaşamaya devam edeceğiz ya susmak artık en büyük günah bize güzel berkin..

Mekanın Cennet olsun

PEACE BY MERRY

0 yorum:

Yorum Gönder