1 Ağustos 2014 Cuma

AĞUSTOS


Bugün sürekli aynı şeyi düşünüp duracağım,bu resmi ben çekmedim çok isterdim..Bazı yeteneklerden ne kadar uzak olsam da,böyle şeyleri paylaşmanın bile önemli olduğunu düşünenlerdenim. Kim elinden ne geliyorsa onu yapsın. 
Yeni bir ayı daha iyi karşılasın mesela,mesela kendi sorunlarını halletmeyi daha çok istesin,ya da sabırlı olmayı dilesin(ah ben bunu çok isterdim ve anneler için bir sabır ölçüsü varsa bunu bilmek isterim) ve daha çok kitap okusun,düşünsün,yazabilsin sonra bunları içinde birikmesin.Ağustos ayının da hakkını verdim diyebilelim.Ki benim gibi bir zat bazen çok şikayet edebiliyor,bu günler aynı yine akşam oldu gibisinden söylenirken buluyorum kendimi ama aslında öyle değil biliyorum...Her gün farklı.
O yüzden bir iyilik yapın ve gün sonunda kendinizi iyi hissettirebilen ne var yapmış ve denemiş olun...



0 yorum:

Yorum Gönder