31 Ekim 2014 Cuma

Anne Bildirisi


Bir çok konu hakkında yazdım,düşündüm hala da düşünüyorum...
Anne olduktan sonra çok fazla yazı yazmadım yada yazdıklarım defterlerde Lavinya'ya ait bir şekilde bekliyor..
Aklımda sürekli tek birşey var ben kızımı kendi düşüncelerimi çok fazla empose etmeden nasıl kendisi olmasına olanak sağlayabilirim?
Bir çok şey okuyorum,görüyorum ve deneyimliyorum... doğal olandan en son ne zaman kopupta robotlaşmaya başladık elimize herşet bir uygulama kitapçığı ile mi geldi de ben  hatırlamıyorum. Bizler değilmiydik kurallardan şikayetçi olan? Bize fırsat verilmiyor ben kendim olmak istiyorum anne lütfen diye haykıran? Şimdi ise kullanım kılavuzu gibi çocuk yetiştirilmeye çalışılyor sebep daha zeki daha yaratıcı olsun diye mi yoksa çocukluğunu daha iyi yaşayabilsin diye mi?
Açıkcası ilk başlarda gözümü korkutanlar olmuştu aslında hala da var.. İnsan kendinden korkar mı?
Sanki ne yapsan yetmeyecek,yada ne kadar sevsen yetmeyecek. Evet bir şeyler sürekli eksik olacak olmalı da... Ki onada fırsat verebilesiniz bir çok şeyi yapabilmesi için
Ve ufak bir not ile bitireceğim çok fazla yazmak haddime değil deneyimlerimle ölçüceğim ve biçeceğim...
Şunu söylemeliyim ki anne olan kişinin hayatı anne olduktan sonra bitmiyor,hala kadın hala bir birey ve ek olarak anne ve harika bir anne belkide... Yargılara vararken büyükler,küçükler iyi düşünün derim



 

0 yorum:

Yorum Gönder